قيمت دستگاه تردد

 
 
تشخيص هويت بيومتريك از روي چهره
| نظرات (0)

با اين نرم افزار حقوق و دستمزد كاركنان بسادگي محاسبه ميشود و شما كاملا از ساعات كار كاركنان ، مرخصي ها ،تاخير ها،و غيبت هاي آنها آگاه خواهيد بود. نرم افزار حضور و غياب كليه نياز هاي سازمان و شركت شما را در زمينه محاسبه ساعات كاركرد , اضافه كاري , تاخير , مرخصي ساعتي و روزانه , ماموريت برون شهر و درون شهري و . سايت برنامه نويسي كارت فينگر تلاش نموده است آنچه شما از يك سيستم حضور و غياب انتظار داريد را به ساده ترين شكل در اختيارتان قرار دهد. شناسايي افراد توسط اين دستگاه بوسيله كارت RFID و كد صورت ميگيرد . شيوه هاي تاييد هويت متفاوت است از جمله: كارت هوشمند، اثر انگشت، تشخيص چهره و… . مدتي است كه از تاييد هويت بايومتريك، بعنوان شيوه اي براي احراز هويت در تلفن هاي همراه، استفاده مي شود. بنابراين با توجه به نرم افزار و سخت افزار به كار رفته در اين سيستم مديران مي توانند خاطر جمع باشند كه هيچ گونه اشكال و يا ترافيكي بوجود نخواهد آمد.

فروش دستگاه حضور غياب در زاهدان

كار مي كند. اسكنر اثر انگشت اغلب به عنوان يك جايگزين ساعت هاي زماني به كار مي رود در نتيجه مي توان به عنوان براي ذخيره داده ها مورد استفاده قرار داد. شما براي هر كارمند در هر زماني مي توانيد زمان حضور آنها در شركت را بدانيد - زماني كه اتفاقي در شركت مي افتد شما به راحتي مي توانيد بهفميد كه چه افرادي در شركت حاضر بودنند. هرچند كه در نگاه اول به نظر شما اين راهكار فيسبوك جالب است و كار شما را راحت كرده باشد، اما آيا تاكنون به اين فكر كردهايد كه در پشت پرده اين تكنولوژي چه اتفاقاتي رخ ميدهد؟ نرم افزار حضور و غياب نسخه پايه با توجه به آخرين تغييرات قوانين اداره كار ايران ساختار يافته و با تغييرات اين قوانين سازگار است و قابليت بروزرساني دارد. ارسال كارنامه در همه پنل ها وجود دارد اما كاربري آن و امكاناتي كه فراهم مي نمايد از مواردي است كه بايد به آن توجه نمود. براي يك كاربر بسيار خسته كننده است كه به دليل وجود كمي رطوبت و يا آلودگي در دست­هايش قادر به عبور از سيستم­هاي تاييد هويت نباشد. يك كارمند به راحتي مي تواند ببينند چه شيفت هايي در دسترس هستند، آنها را درخواست كرده و مديريت آن را تاييد مي كند. حقيقت اين است كه كسب و كارها زماني موفق ميشوند كه بر روي ابزار ها و نرم افزار هايي سرمايه گذاري كنند كه بتوانند تعامل مشتري ها و بهره وري كارمندان را افزايش دهد.

قيمت دستگاههاي حضور و غياب

در زماني كه كارمندان انگشت خود را بر روي سنسور اثر انگشت قرار ميدهند ، دستگاه نقاطي را روي اثر انگشت جا گذاري ميكند و بعد يك نقشه از نقاط را ترسيم مي ناميد . تمامي نرم افزارهاي حضور و غياب براي نصب و راه اندازي روي سيستم ها نياز به نصب ديتابيس sqlserver دارند. ارسال و بررسي برخي داده هاي طبيعي بدن از راه دور دشوار و هزينه بر است در حالي كه با همراهي يك ميكروفون و دوربين هاي ديجيتال كوچك اين شناسايي به راحتي انجام مي شود. بهتر وبرتر از پارس كدرز نيست ونخواهد بود ، بنده به عنوان يك عضو كوچك پارس كدرز همكاري با اين سايت را به تمام دوستان توصيه ميكنم. شركت ها مي توانند نرم افزار حضور و غياب را به عنوان يك راه حل جداگانه و يا به عنوان بخشي از مجموعه مديريت منابع انساني خريداري كنند. اولين شركت بين المللي از برند ZK در سال ۲۰۰۲ در كشور چين و در استان شن ژن راه اندازي شد و از آن زمان تاكنون بسياري از نمايندگيهاي خود را در ساير كشورها راهاندازي كرده است.

  • گيت كنترل تردد الكترونيكي كشويي (6)
  • مجهز به دوربين مخفي در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • TCP/IP, RS232/485, USB-Host روشهاي ارتباط
  • سهولت در نصب و راه اندازي دستگاه حضور و غياب
  • نيازمند يك مولفه براي شناسايي هويت

لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد. در ادامه به توضيحاتي در رابطه با تشخيص چهره پرداخته و سرفصل هاي اين مقاله تشخص چهره به همراه لينك دانلود رايگان قرار داده شده است. در روزهاي اخير، خبرها حاكي از آن بود كه پايگاه داده حاوي اسكنهاي چهره افراد كه توسط بانكها، نيروهاي پليس و نهادهاي دفاعي استفاده ميشد، تخلف كردهاست. حال با اين پرسش روبه رو مي شويم كه اگر مجموعه ما داراي شيفت چرخشي بود چه كنيم؟ دستگاههاي ما تركيبي از برندهاي موفق اروپايي و آسيايي با استانداردهاي بسيار بالا مي باشد. وانمود كنيد موفق شده ايد! لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به كارگيري الفاظ و جملاتي تحقيرآميز كه باعث دلسردي كاربر سوال كننده شود خودداري كنيد. 1. زوميت تابع قوانين كشور است، لطفا هنگام مطرح كردن ديدگاه خود، به قوانين جمهوري اسلامي ايران احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير خلاف قانون جداْ خودداري كنيد.2. كاربران سايت بايد هنگام ارسال ديدگاه از كلمات مناسب استفاده كنند. اين هدف نهتنها بايد گيرا و قانعكننده باشد، بلكه بايد به كارمند القا كند كه از جايگاه ارزشمندي برخوردار است.

فرم حضور و غياب پرسنل

دستگاه حضور غياب اثر انگشتي يكي از بهترين و معروفترين دستگاه هاي با تكنولوژي بيومتريك مي باشد . دستگاه حضور غياب اثر انگشتي در كسب و كار سراسر دنيا محبوبيت ويژه اي به دست آورده است . در ادامه به توضيح اين دسته ها و تكنيك هاي به كار رفته در هر بخش ميپردازيم. هنگامي كه شركت ها در حال تلاش براي رشد سريع و نوآوري كسب و كار خود هستند هوشمندانه ترين روش براي كنترل حضورو غياب كاركنان استفاده از نرم افزار حضورغياب آنلاين مي باشد. اين تكنولوژي بواسطه تشخيص چهره زنده، تشخيص چندين چهره بصورت همزمان و همچنين تطبيق سريع چهره در حالت هاي يك به يك و يك به چند، ميزان كارايي، عملكرد و قابليت اطمينان سيستم را تضمين مي نمايد. يكي از جديدترين و پيشرفته ترين نوع بيومتريك ها كه سريع پيشرفت مي كند، بيومتريك تشخيص چهره است. سالن­ هاي رويداد مي ­توانند به دارندگان بليط پيشنهاداتي داده و به آن ها اجازه عبور از صف ها و و ديگر مزاياي VIP را بدهند كه منجر به حفظ بيشتر دارندگان بليط فصلي مي شود.

دستگاه ورود و خروج

پارامتر دوم نقطه آغازين چهره تشخيص داده شده است كه توضيح داديم. تمام داده ها جمع آوري و سپس محاسبه ميشوند- اين نرم افزار محاسبات را بسيار ساده نر و سريعتر ميكند. سيستم اطلاعات منابع انساني را مي توان يك روش سازمان يافته جمع آوري، نگهداري و ارائه اطلاعات به مديران به منظور تصميم گيري در امور مديريت منابع انساني دانست. استفاده از يك سنسور در كنار دوربين تشخيص چهره به همراه چراغ هاي ir باعث شده اين دستگاه فرايند تعريف و ذخيره سازي چهره كاربر را به اساني و با سرعت بالا انجام دهد . بر اساس ساختار شبكه اي سيستم و با استفاده از پورت Wireless LAN موجود در دستگاه حضور غياب دوربين دار Nitgen Nac 5000مي توان ساعت كاري كاركنان را كنترل نمود. دستگاه حضور غياب دوربين دار Nitgen Nac 5000 يكي از جديدترين نوآوري ساعت حضور غياب و كنترل تردد شركت NITGEN كره جنوبي در دنيا است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضور و غياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۸ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۰۵:۱۶:۵۹
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی