قيمت دستگاه تردد

 
 
معرفي نسل جديد دستگاههاي حضور و غياب ايراني :
| نظرات (0)

دستگاه حضور و غياب عبارت است از سيستمي كه به وسيله ي آن بتوان تردد ورود و خروج پرسنل را كنترل كرد. جلوگيري از خطاي انساني: با توجه به اينكه احتمال هرگونه خطا توسط انسان براي ثبت ورود و خروج افراد وجود دارد؛ لذا مي توان با استفاده از اين دستگاه از وقوع چنين اشتباهاتي جلوگيري كرد. لذا در صورت محاسبه بصورت شناوري، در حق كاركنان اجحاف مي شود. يكي از مشكلات عمده مديران و صاحبان كسب و كار در تمامي شركتهاي بزرگ و كوچك، بي نظمي كاركنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل كار است. 1- در بدو استخدام آيين نامه ها و مقررات مربوط به ساعات كاري و ورود و خروج را به كاركنان گوشزد كنيد. علاوه بر اين با گفتگوي مستقيم اين نكته را به كاركنان گوشزد مي كنيد كه حضور به موقع در محل كار براي شما اهميت بسياري دارد. اين دستگاه حضور و غياب به قابليت هاي تشخيص چهره، شناسايي از طريق اثر انگشت، تعريف كلمه عبور و تشخيص كارت مغناطيسي مجهز است و امكانات متعددي را در اختيار شما قرار مي دهد.

  • سيستم كنترل تردد سازماني | Organization Access Control
  • آيا نمايشگر سيستم شما داري چراغ مي باشد ؟
  • داراي دوربين با قابليت عكسبرداري
  • واي فاي

بانك اطلاعاتي آن هم معمولا Sql Server است كه بر روي كامپيوتر سرور نصب و نگهداري مي شود. به عنوان مثال، شما حالت DFU استفاده كنيد اگر شما مي خواهيد به نصب نسخه هاي قبلي از iOS, فرار از زندان آي فون خود را يا سيم كارت شما را باز مي كند. شما نمي توانيد به برخي كاركنان اجازه دهيد از قوانين پيروي نكنند، اما بقيه آنها ملزم به رعايت ضوابط رفت و آمد باشند. پايبندي به قوانين ورود و خروج و رعايت آيين نامه هاي انضباطي در مورد تمامي پرسنل امري ضروري است. مي توانيد مدت ساعت كاري و ساعت ورود و خروج را در برگه قرارداد قيد نماييد. حضور به موقع و شروع كار در رأس ساعت تعيين شده، علاوه بر ايجاد نظم و انضباط در محيط كار، باعث بالا رفتن بهره وري و راندمان كاري خواهد شد. 1. شروع: براي ورود به برنامه بر روي شروع كليك كرده و گزينه مديريت حضور و غياب پاليز را انتخاب مي كنيم. تنوع اينگونه از دستگاه ها در بازار باعث شده كه انتخاب يك دستگاه خوب و كارآمد كاري سخت و مشكل باشد.

دستگاه ورود و خروج

بزرگترين مشكل اين مدل از دستگاهها، عدم امنيت آنهاست. در كنار اين وظيفه ي اصلي كه ثبت حضور و غياب افراد مي باشد، هر كدام از مدل هاي دستگاه حضور و غياب داراي امكانات مختلفي نيز مي باشد. در واقع دستگاه هاي حضور و غياب ارائه شده در ايران عموما محصولات شركت هاي ZKTeco ، Virdi ، Suprema و يا FingerTec مي باشند كه مشخصات دقيق اين دستگاه ها در وب سايت هر شركت قابل دسترسي است. حسگر اثر انگشت تعبيه شده در دستگاه كنترل تردد Faraafzar Fara Af 490w داراي دقت 500 dpi است و از قابليت تشخيص اثر انگشت هاي جعلي بهره مي برد. دستگاه حضور و غياب و كنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 490w تمام نيازهاي شما در رابطه با ثبت و مديريت ترددهاي انجام شده به محل كارتان را برطرف مي كند. ساختار انعطاف پذير: سيستم كنترل تردد كسرا با تمامي نيازهاي شما همخواني دارد و نيازهايتان را پاسخگو است. صاحبان برخي مشاغل در برابر اين بي نظمي ها انعطاف پذيرند.

امكان برخط شدن براي اين دستگاه حضور وغياب كارابان وجود دارد در صورتي كه نياز باشد مي توانيد تردد ها را در يك بازه زماني خاص كنترل كنيد. در حالت كلي امكان ذخيره 5000 اثر انگشت در اين دستگاه حضور غياب اثر انگشتي وجود دارد. شركت ها مي توانند با انتخاب اپليكيشن مناسب كه قابل استفاده از تلفن همراه، لپ تاپ و رايانه هاي شخصي است امكان مديريت زمان را براي كارمند خود فراهم كنند. جهت انتخاب بهترين دستگاه گيت كنترل تردد در راستاي بهينه سازي ترددهاي سازماني پرسنل و ارباب رجوع با كارشناسان ما 02185530 تماس حاصل فرماييد. مجهز به IR LED و سنسور مادون قرمز جهت شناسايي چهره در محيط هاي كم نور و تاريك (تشخيص چهره در تاريكي). يكي ديگر از راه هاي شناسايي حضور و غياب فراافزار Fara Af 490w از طريق تشخيص چهره است و شما مي توانيد تا 1000 چهره را در اين دستگاه ثبت نماييد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضور و غياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۹ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۰۲:۱۵:۳۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی