قيمت دستگاه تردد

 
 
دستگاه حضور غياب چيست
| نظرات (0)

توجه به اين نكته بسيار حائز اهميت است كه مجموعه شما داراي چه شيفتي (تايم شيت) مي باشد. آيا مجموعه شما چند شيفتي است؟ از طرفي در مدارس نيز ، نظارت و كنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ويژه در حجم بالا ، از معضلاتي است كه معاونين را هميشه درگير خود نموده است. پاسخ: اگر چه بنظر مي رسد سيستمهاي زمان و حضور و غياب فقط براي كسب و كارهايي با كاركنان ساعتي مناسب هستند اما كسب و كارهايي با كاركنان حقوق پرداختي نيز ميتوانند از مزاياي اين سيستمها بهره مند شوند. معروفترين و پركاربردترين درگاه(پورت) USB ، نوع A (USB - type A ) است و همه كامپيوترها ، فلش مموري ها، اكثر وسايل ديجيتال و دستگاههاي حضور و غياب از آن استفاده مي كنند. 1- تكنولوژي RS232 يكي از روشهاي قديمي و پركاربرد است كه جهت برقراري ارتباط از درگاه سريال (Com Port) استفاده مي كند.

  1. دستگيره الكترونيكي (22)
  2. امكان كپي و جعل غير ممكن هست
  3. چشمي درب ديجيتالي (5)
  4. چگونه دستگاه حضور و غياب را آنلاين سفارش دهم؟
  5. قابليت اتصال به شبكه WIFI
  6. كارتخوان بدون تماسRFID (Mifare/125kHz)
  7. داراي صفحه نمايش رنگي 2.8 اينچي
  8. 400 تن در ساعت سنگ شكن مدار استفاده مي شود

يكي ديگر از ويژگي هاي مهم نرم افزار مذكور، اطمينان از بازيابي و پشتيباني اطلاعات حضور غياب پرسنل سازمان است. 1. دستگاه حضور و غياب فقط اثرانشتي: با قرار دادن انگشت بر روي سنسور تشخيص اثرانگشت دستگاه حضور و غياب و مقايسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سيستم ساعت ورود و خروج ثبت ميشود. اين فناوري امروزه بسيار متداول شده است و در بخش دوربين گوشيهاي تلفن همراه و يا روي برخي از نرمافزارها كه روي لپتاپ نصب ميكنيم از طريق وبكم آن استفاده ميشود. امكان ثبت مرخصي و مأموريت و تأخير سرويس در دستگاه از طريق تعريف كارتهاي ويژه مرخصي و مأموريت و تأخيرسرويس . توجه نماييد بدون تعريف روز(هاي) كاري در الگوي كاري دوره اي نمي توان بازه هاي كاري تعريف نمود. در ضمن تعداد نمونه هاي ذخيره شده با سرعت شناسايي و ثبت تردد نسبت عكس دارد،يعني هر چه تعداد نمونه اثر انگشت يا چهره تعريف شده در دستگاه افزايش يابد، سرعت شناسايي و ثبت تردد كاهش مي يابد. براي درك اين اندازه, فرض كنيد كه ابعاد عكس ورودي, ۱۰۰×۱۰۰ پيكسل باشد.

دستگاه انگشتي حضور و غياب

1. فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج كنيد. 0 به اين معني است كه با زدن هر كليدي خارج ميشويد. در اين ميان نرمافزارهاي مختلفي براي خواندن چهره انسانها طراحي شده است كه در كشورهاي مختلف و براي اهداف گوناگون كاربرد دارد. از اين دستگاه مي توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در يك ساختمان يا مجموعه و همچنين احراز هويت افراد و كنترل دسترسي كاركنان به بخش هاي مختلف يك سازمان يا مجموعه استفاده كرد. اين دستگاه حضور و غياب علاوه بر سنسور اثر انگشت جهت ثبت ورود و خروج پرسنل، داراي كارتخوان بدون تماس نيز مي باشد كه مي توان براي افراد از هر كدام به دلخواه استفاده كرد. تاريخچه دستگاه حضور وغياب به اواخر قرن 19 بازميگردد. تاريخچه ي انگشت نگاري از دست و پاي انسان به 4000 سال قبل و به زمان ساخت اهرام مصر باستان باز ميگردد. در زمان دريافت اطلاعات، دستگاه سعي مي كند تا چهره ي صاحب خود را در حالت هاي مختلف دريافت و ثبت كند. تا موقعيت مكانياي كه كاركنان ميتوانند ساعات آغاز و پايان كار را ثبت كنند محدود نمايند.

اين دستگاه يك دستگاه حضور و غياب كارتخوان دار مي باشد كه با نمايش كارت در جلوي دستگاه و در فاصله 5 سانتي متري كارت را شناسايي مي نمايد كه اصطلاحا به آن كارت، كارت بدون تم.. در اين روش از پورت Com كامپيوتر (پورت 9پين نري) و پورت 9 پين يا 25 پين دستگاه حضور و غياب استفاده مي شود. پاسخ: يك سيستم حضور و غياب به چندين روش پرداختهاي ساعتي را مديريت ميكند. دستگاه حضور و غياب UF100 سري جديد همين دستگاه ها با اندازه ي كوچك تر و در ظاهري شكيل مي باشد كه به سري UFace معروف هستند. § سيستم هاي برنامه ريزي معمولي شما را قادر به ايجاد و نظارت بر برنامه ها و مقايسه آنها با زمان واقعي كار مي كنند. توجه داشته باشيد كه در اينجا با استفاده از تابع rectangle از كتابخانه OpenCV عمليات رسم را روي تصوير اصلي (رنگي) انجام ميدهيم. ويژگي هاي بيومتريك را مي توان به دو دسته اصلي فيزيولوژيكي و رفتاري تقسيم نمود.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضور غياب، وروود و خروج،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۰۹:۵۹:۰۷
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی