قيمت دستگاه تردد

 
 
از عملكرد تشخيص چهره استفاده نمي كند
| نظرات (0)

اين نوع اصناف و كسب و كارها ويژگي ها و نيازمندي هاي منحصر به فرد خود را دارا ميباشد كه بواسطه همين ويژگي ها، نيازهاي متفاوتي از ساير كسب و كارها براي اينگونه مشتريان بوجود مي آيد. امروزه دستگاه هاي تشخيص چهره با كاربري حضور غياب و ثبت تردد نيز از محبوبيت بالايي بين مشتريان برخوردار شده اند. امروزه اتوماسيون حضور و غايب در اكثر سازمان ها ، شركت ها و مراكز با انواع مقياس كوچك تا بزرگ ، به يكي از بخش هاي اصلي و رايج تبديل شده است. كافيست نرم افزار بر روي گوشي هاي هوشمند پرسنل نصب شده و موقعيت مكاني مورد نظر تعيين شود تا هنگام حضور پرسنل در آن محل، موقعيت به صورت اتوماتيك ثبت شود. پرسش هاي شما به مسئولين حضور و غياب ارسال و پاسخ از طريق ايميل به شما ارسال مي شود و در صورت نياز با شما تماس گرفته خواهد شد.

فروش دستگاه حضور غياب

براي رفع مشكلات و پرسيدن سوالات خود مي توانيد از بخش پرسش و پاسخ استفاده كنيد. حتي كسبوكارهاي كوچك و متوسطي كه ميخواهند بدون پرداخت هزينه زياد و سختي راههاي موجود، ساعت ورود و خروج كاركنان خود را به صورت آنلاين كنترل كنند. سوأل كنيد كه نرم افزار رايگان يا پيشرفته مورد نظر بصورت دائمي است و يا داراي لايسنس يك ساله است و پس از يك سال بايد دوباره هزينه بپردازيد؟ در سال ۱۸۸۸ نوع ديگري از اين دستگاه توسط دكتر الكساندر دي اختراع شد كه به دستگاه حضور و غياب دي شهرت يافت. X- Station با طراحي منحصر به فرد ، حجم كوچك و قابليت هاي گوناگون تحولي در زمينه سيستم هاي حضور و غياب و كنترل تردد محسوب مي گردد . باتوجه به اينكه معمولا سازمان هاي بزرگ به علت تعدد ساختمان و پرسنل از چند دستگاه حضور غياب و رستوراني بهره ميبرند، لازم است تا سامانه اي جهت مديريت و تخليه ي آنلاين دستگاه ها وجود داشته باشد. گزارشات ويژه جهت نمايش ومقايسه عملكرد شاخصهاي مهم تردد همچون اضافه كار،تاخير،غيبت بدون حقوق، بيماري، مرخصي و. اگر نياز و سليقه ي شما دستگاه اثرانگشتي ميباشد و در عين حال مواردي مانند توليد ايران ، قيمت ، كيفيت و گارانتي براي شما مهم است دستگاه توسان به شما پيشنهاد ميگردد.

  1. داراي امكان ماژول مانيتورينگ
  2. 4 - داراي حافظه SD داخلي و پورت USB
  3. 1-قابليت كنترل و مديريت همزمان چندين درب ورودي و خروجي
  4. 10-3-6 اعزام به ماموريت حتما بايستي از محل شركت انجام شود
  5. قابليت تعريف چارت سازماني و سلسله مراتب اداري
  6. 3-1 ماموريت هوايي

بهترين دستگاه حضور و غياب براي سازمان هاي امنيتي، نظامي و ديگر سازمان هاي مهم كه از دستگاه انتظاراتي بيش از ثبت ورود و خروج با كارت دارند، دستگاه هاي بيومتريك داراي تشخيص دوگانه اثر انگشت و تشخيص چهره هستند. اسن دستگاه حضور و غياب ارزان قيمت تا 50 نفر را بوسيله اثر انگشت و 200 نفر را بوسيله كارت يا رمز پشتيباني مي كند. Little Kingdom - فصل دوم - قسمت 32 انيمه ناروتو شيپودن قسمت 67 سريال وفا -قسمت 1 سريال وفا -قسمت 2 سريال وفا -قسمت 3 چسب آكوا فلكس - برند ويكن آلمان بهترين نوع روغن كمپرسور باد پيستوني و اسكرو ( اسكروسازان ) موزيك ويديو مهدي احمدوند سريال وفا -قسمت 4 83متر فول/كليد نخورده/عمارت مجلل آمريكايي ها حاج قاسم را شهيد كردند تا انتقام داعش را بگيرند سريال وفا -قسمت 5 پدافند ضد موشكي آمريكا در مقابل موشك باران عين الاسد چه كرد؟ اين مي­ تواند به آن­ ها كمك كند تا شناسايي كنند از چه كسي درخواست كمك مالي به كليسا كنند و با كدام اعضا براي حضور بيشتر در كليسا صحبت كنند. در اين سيستم مي توان برحسب درجه اهميت افراد دسترسي ها را به گونه اي تعريف كرد كه هر كاربر بتواند تا طبقه خاصي را با استفاده از آسانسور طي كند. كارتهاي RFID قابليت شناسايي و ثبت از راه دور و در هنگام عبور افراد از گيتها را دارند بدون اينكه نياز به وارد كردن كارت در دستگاه كارتخوان باشد.

دستگاه ورود و خروج

جهت استفاده كاربران از اين سيستم امكان شناسايي و تعريف آنها از طريق سيستم تشخيص چهره، اثر انگشت، كارت بدون تماس و حتي كد ورودي نيز وجود دارد. عرضه و فروش دستگاه حضور و غياب در انواع مختلف توسط شركت افق فرا ويژن با برند OFV در سه مدل دستگاه هاي حضور غياب تشخيص چهره، اثر انگشتي و كارتي انجام مي گردد. كنترل حضور و غياب كاركنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعيين شده در بخشهاي مختلف يك شركت براساس نوع كار و ماهيت امنيتي بخشها، داراي اهميتي روز افزون است. ۱۱- دستگاهها اگر براي سيستم امنيتي استفاده ميشوند حتما بايد از SecureIO استفاده شود وهيچ گونه سيم يا كابلي نبايد در فضاي بيروني ديده شود. استفاده از آنها دشوار و پيچيده بوده و معمولا نياز به استخدام كارمند منابع انساني و يا كارشناس IT وجود دارد. سامانه حضور و غياب آنلاين دينگ راهكاري هوشمندانه براي اين معضل دارد. آيا دستگاه حضور و غياب مورد نظر به نرم افزار ما لينك مي ­شود؟

نرم افزار حضور و غياب رايگان بدون نياز به دستگاه

لطفا در صورت مشاهده اختلاف ميان قيمت فروشندگان در آي تي بازار و خريد از سايت فروشنده و همچنين در صورت مشاهده هرگونه تخلف فروشندگان با استفاده از گزارش به ما اطلاع دهيد. اما اين فناوري اكنون در اختيار ما قرار دارد و اين پتانسيل را دارد تا به سرعت به يكي از جريانهاي اصلي در سازمانهاي كوچك و بزرگ تبديل شود. با توجه به آنچه تا اينجا گفته شد و مشابه بودن نقش اصلي دستگاه هاي حضور و غياب، انتخاب نرم افزاري مناسب و منطبق با نيازهاي مجموعه و همچنين خدمات پشتيباني شركت ارائه دهنده، ارجحيت مي يابد. دستگاه حضور و غياب جهت كنترل ترددها، ورود و خروج كاركنان را بر اساس ويژگيهاي منحصر به فردي مانند اثر انگشت و چهره شناسايي ميكند. براي پيدا كردن اثر انگشت خراب تان نيز كافيست انگشتان تان را روي دكمه بگذاريد و آنها را تك تك چك كنيد. جالب است بدانيد كه به دليل قرار داشتن اين سامانه بر روي سرورهاي ابري (cloud) ديگر نگراني براي نصب و نگهداري نرم افزار نيز وجود ندارد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضور و غياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۶ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۰۴:۴۵:۰۶
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی