قيمت دستگاه تردد

 
 
بررسي عملكرد سيستم تشخيص چهره در گوشي هاي مختلف
| نظرات (0)

تنظيمات اين دستگاه ها با نرم افزار اختصاصي هر شركت صورت مي گيرد كه به كامپيوتر نصب شده و دستگاه حضور و غياب را قابل تنظيم مي سازد. اطلاعات شما در فضاي اختصاصي مراكز داده امن ذخيره مي شوند. دستگاه حضور و غياب انلاين دينگ با داشتن قيمتي مقرون و به صرفه مي توانند به پيشترفت كسب و كار شما كمك شاياني كند. از اين جهت است كه تمامي سازمان هايي كه به نوعي مي خواهند فضاي كارآمدتري داشته باشند، همواره سعي در استفاده از بهترين نرم افزار دستگاه حضور غياب دارند. نرم افزار و دستگاه حضور و غياب، دست سازمان هاي كوچك و بزرگ، چه صنعتي و يا اداري و حتي خدماتي را در رسيدن به يك برنامه ي جامع و كارآمد نيروي انساني باز مي كند. كاركنان تعريف شده در نرم افزار حضور و غياب مي توانند با استفاده از گوشي هاي تلفن همراه خود و با قرار گرفتن در مجاورت دستگاه دينگ، ورود و خروج خود را به راحتي ثبت كنند.

كليك كنيد

امكان تعريف تعطيلات داخلي و رسمي براي شما وجود دارد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. تست ارتباط: تست مي كنيم كه ارتباط با دستگاه بصورت شبكه برقرار است يا خير. دريافت اطلاعات ورود و خروج: براي تخليه اطلاعات ورود و خروج از دستگاه و انتقال به نرم افزار بصورت شبكه از اين قسمت استفاده مي كنيم. اگرچه اين دستگاه مي تواند به عنوان جزئي از شبكه مورد استفاده قرار گيرد، اما به صورت مستقل نيز قابل استفاده است. دستگاه گشت و نگهباني PT100 يا MT100 داراي باطري داخلي مادام العمر و قابل شارژ مي باشد و نگهبانان مي توانند در حالت آماده به كار تا 24 ساعت از دستگاه استفاده كنند. كارت هوشمند شامل اطلاعاتي در مورد شخص خواهد بود، يا كاري كه فرد قبلا بر روي يك كامپيوتر انجام داده را ذخيره ميكند. اين تجهيزات ابتدا اطلاعات ورود و خروچ پرسنل را در حافظه خود ثبت مي كنند سپس توسط نرم افزار هاي مخصوص كه معمولا همراه با دستگاه ارائه مي شود اطلاعات به كامپيوتر انتقال داده مي شوند.



    • مديريت بار مسافران



    • گيت كنترل تردد لولايي | swing Access Control gate



    • هزينه هاي بالاي خريد، استفاده و پشتيباني



    • داراي پورت ارتباطي (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit




بديهي است مشتري در رد يا قبول و حتي تغييرات پيش فاكتور ارائه شده از سمت دياكالا كاملا مختار بوده و هزينه اي بابت مشاوره و طراحي سيستم اخذ نمي گردد. تكنولوژي اثر انگشت براي احراز هويتف يكي از جديدترين تكنولوژيهايي است كه اغلب افراد را به سمت خود جذب ميكند. كه باعث ايجاد نظم در محيط كار و محاسبه دقيق ساعت كار و حقوق افراد مي گردد. چرا كه هر سازماني به جهت مديريت منابع انساني خود، نيازمند اطلاعات دقيق از شرايط حاكم بر پرسنل خود مي باشد. به كارمند منابع انساني و يا كارمند IT نياز دارند. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. دستگاه حضور و غياب ZK مدل FP308 قابليت ذخيره ۵۰۰ اثر انگشت ، ۵۰۰۰۰ ركورد تردد را داراست و قادر است بدون نياز به اتصال به كامپيوتر تمام اين امور را مديريت نمايد. همچنين امر امكان تخليه اطلاعات بر روي فلش مموري و ارتباط با كامپيوتر از طريق كابل ميكرو USB مهيا مي كند كه جزء ديگر امكانات دستگاه RF620 است. اگر ارتباط ما بصورت USB باشد تخليه اطلاعات ورود و خروج را از اين قسمت انجام مي دهيم.

اگر ما بخواهيم به اين پرسش شما پاسخ دهيم بايد بگوييم كه بله؛ دستگاه حضور و غياب كارتي هنوز هم مشتريهاي خاص خود را دارند. در اينجا اتصال بانكها به پايگاه داده SQL و به روز رساني آنها را شرح مي دهيم. كامپيوترها و گوشيهاي هوشمند امروزي از فناوري و نرمافزار اسكن چهره براي شناسايي كاربر استفاده ميكنند و اين كار با استفاده از ويژگيهاي چهره و مقايسه اطلاعات با پايگاه داده مخصوص چهرهها صورت ميگيرد. در حقيقت ، فناوري تشخيص چهره توجه قابل توجهي را به خود جلب كرده است زيرا اين امكان را براي طيف گسترده اي از برنامه هاي مربوط به اجراي قانون و همچنين ساير شركت ها دارد. اين هم يكي ديگر از معايب فناوري اثر انگشت است. بنابراين توصيه ميكنيم از اين روش هم به عنوان يك راه حل استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه با توجه به نوع سيمكارت انتخابي (دائمي و اعتباري)، روش دريافت سيمكارت هديه متفاوت خواهد بود كه در ادامه به آن اشاره ميشود. مديران بدون حضور در محل كار در هر كجا و در هر لحظه مي توانند به صورت آنلاين بر ورود و خروج كارمندان خود نظارت داشته باشند و گزارش هاي حضور و غياب آنها را مشاهده نمايند. در اپليكيشن حضور و غياب آنلاين دينگ اين امكان وجود دارد كه كارمندان و مديران گزارش ورود و خروج و ساعات كاري را در بازه هاي زماني دلخواه مشاهده كنند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۱۷ آبان ۱۳۹۹
زمان : ۰۵:۳۲:۱۳
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی