قيمت دستگاه تردد

 
 
چگونه دستگاه حضور و غياب را آنلاين سفارش دهم؟
| نظرات (0)

3- رهگيري چهره در پشت موانعي كه جلوي صورت قرار ميگيرد در سيستم مد نظر قرار گرفته شده است. سيستم حركت سر براي چند فريم در پشت موانع را پيش بيني كرده و سوژه را تا زماني كه بطور كامل از تصوير خارج نشده تعقيب ميكند . سيستم WV-ASF900 مي تواند به منظور ارتقاء هر سيستم نصب و در حال كار فعلي پاناسونيك به كار گرفته شود. هاي توسعه يافته تر در شهريور امسال و در نمايشگاه الكامپ گيلان . گزارشهاي بيزينس اينسايدر نشان از آن دارد كه اين نرمافزار بين سالهاي 2015 و 2016 توسعه يافته، اما از آن زمان تاكنون بهصورت ناتمام رها شده است. از خصوصيات برتر اين نرم افزار امكان تغيير و تحول و افزودن امكانات جديد به آن بدون وابستگي به شركتهاي خارجي ميباشد.اين امر به بهترين نحو توسط واحد تحقيق و توسعه قابل انجام است. نرم افزار سايان اين مشكل را برطرف كرده و به سادگي به كاربر اين امكان را ميدهد كه فرامين مورد نياز خود را بر روي چهره جاري به نحو احسنت اجرا كند. اين امر در مجموع توانايي پردازشي سيستم را بالا برده و زمان پاسخگويي را كاهش ميدهد. 2- ثبت نام يك شخص در سيستم از منابع مختلف نظير دوربين، عكس و فيلم امكانپذير است.براي هر شخص چندين چهره ميتوان ثبت كرد.

سيستم حضور و غياب انگشت زني

 

نام كرج در كتابها و اسناد تاريخي، تحت نامهاي مختلفي نظير «تيرازيس»، «كرجيس» و «كرج» به ثبت رسيدهاست. اين مشكل در سيستم سايان وجود ندارد و تنها با چند كليك ساده ميتوان وي را به عنوان شخص جديد معرفي كرده و خصوصيات آن را ثبت نمود. سيستم تشخيص چهره عمل نمونه برداري از اسكلت صورت فرد را انجام مي دهد. سپس با استفاده از الگوريتمهايي نسبتا پيچيده تلاش ميكند جهت صورت را تشخيص دهد و حتي ببيند كه آيا دهان فرد باز است يا نه. حتي مي شود ساده تر بيان كرد طوري كه اسكنر اثر انگشت مي تواند براي استفاده شخصي در خانه خريداري شود. ۴- يكتايي، چه تعداد نمونه متفاوت را ميتوان تفكيك كرد. فيسبوك گزارش ميدهد كه نرمافزار تكميل نشده تشخيص چهره فيسبوك ميتواند كارمندان و دوستانشان كه اين قابليت را فعال كردهاند تشخيص بدهد. فروشگاه اينترنتي رنگين شاپ، دستگاه حضور و غياب را با قيمت رقابتي و بسته بندي مناسب در اختيار خريداران قرار ميدهد. با توجه به اينكه يك شخص ميتواند عضو چند گروه باشد در نتيجه ميتواند مجوز چندين گروه را همزمان داشته باشد. هر شخص اشتراك مجوزهاي گروههايي كه عضو آن است را به ارث ميبرد. البته رزولوشنهاي بالاتر كيفيت شناسايي و تطبيق را بالاتر ميبرد ولي بطور كل قدرت شناسايي سيستم در اينگونه شرايط نامناسب بسيار بالاست. امكان اعمال مجوزهاي گروهي براي يك شخص وجود ندارد: هر شخص در نرم افزار سايان عضو هر گروهي باشد تمامي مجوزهاي آن گروه را به ارث ميبرد. گروه بندي افراد در سيستم كنوني وجود ندارد: در سيستم سايان ميتوان با توجه به موقعيت شغلي و يا طبقه امنيتي گروه بنديهاي مختلفي را انجام داد.هر شخص ميتواند عضو يك يا چند گروه به صورت هم زمان باشد.

  1. قابليت گزارشگيري و زمان بندي دسترسي افراد
  2. تحليل آماري
  3. تكنيك تركيبي
  4. پرداخت نقدي در محل تحويل
  5. با انتخاب شخص مورد نظر , ترددهاي شخص نمايش داده ميشود

عدم امكان ثبت چهره جاري: در سيستم حاضر نميتوان شخصي را كه هم اكنون از مقابل دوربين عبور كرده را به عنوان شخص جديد در سيستم معرفي كرد. يك برنامه ثبت زمان حضور و غياب خوب بايد زمينه دسترسي به اطلاعات بر مبناي سيستم ابري را فراهم سازد. نرمافزار Luxand FaceSDK با ارائه مجموعهاي از قابليتهاي كاربردي، امكان تشخيص و شناسايي چهره را براي شما فراهم ميسازد. اين نرمافزار يكي از قابليتهاي جديدي است كه ميتواند آتش افرادي كه نگران حريم خصوصي اشخاص جامعه هستند را بيش از پيش تند كند. نرم افزارهاي مختلف مي توانند تحت وب باشند يك نرم افزار در صورت تحت وب بودن مزيت هاي مختلفي را براي كاربر به همراه دارد. علت بالا بودن اين توانايي وجود يك ديتابيس داخلي براي نرم افزار ميباشد.اين ديتابيس اطلاعات بيومتريكي ميليونها چهره را در حافظه اصلي كامپيوتر نگه ميدارد و تطابق را با زمان پاسخگويي بسيار پايين انجام ميدهد. اين امر افزونگي ثبت اشخاص در سيستم را بسيار كاهش ميدهد. اين دستگاه مي تواند تا 5000 اثر انگشت و 3000 چهره را در حافظه خود ذخيره كرده و تا 100.000 تردد را ثبت نمايد. از اين سيستم استفاده مي نمايند .دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره همانند سيستم حضور و غياب اثر انگشتي عمل مي نمايد. در دستگاههاي حضور و غياب تشخيص چهره از دو دوربين بسيار پيشرفته كاربر را شناسايي نموده و حتي مي تواند صورت فرد مورد نظر را از فاصله دور شناسايي نمايد.

دستگاه كارت ساعت

 

9- تصاير ويدئويي نمايش داده شده به كابر حتي با وجود پردازشهاي صورت گرفته روي آن كاملا زنده ميباشد. ما كيفيت قيمت دستگاه حضور و غياب خود را تضمين خواهيم كرد همانطور كه مستحضر هستيد امر مديريت نياز به ابزار دقيق دارد تا با اتوماسيون سازماني به اهداف و استراتژي هاي شما كمك شايان داشته باشد. مطلب دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره و مزايا و معايب آن ميتواند در اين حوزه اطلاعات بيشتر و دقيقتري را در اختيار شما قرار دهد. و همچنين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي بدون تماس صورت مي پذيرد. سيستم تشخيص چهره 28513 كوچك ترين سيستم حضور و غياب و كنترل دسترسي تشخيص چهره مي باشد. در پايان، سيستم با مقايسه مشخصات به دست آمده با مشخصاتي كه از پيش ذخيره شده در باره شخص داوري ميكند. تشخيص چهره يا اثرانگشت هوشمند در خودروها ميتواند دست و پاي سارقان را ببندد و آنها را در سرقت و دستبرد به خودرو با محدوديتهاي شديدي مواجه سازد. چنانچه در هنگام خارج سازي فايل از حالت فشرده با پيغام CRC مواجه شديد، فايل به صورت خراب دانلود شده است و مي بايستي مجدداً آن را دانلود نمائيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضور و غياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۷ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۰۵:۰۲:۵۶
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی