قيمت دستگاه تردد

 
 
مشخصات، قيمت و خريد دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره و اثرانگشتي كارابان مدل KTA-630
| نظرات (0)

در اين دستگاه كليه روش هاي شناسايي مثل تشخيص چهره ، تشخيص اثرانگشت و كارت بدون تماس به صورت يكجا به كار گرفته شده است. با توجه به آسيب پذيري كارت هاي باركد و مغناطيس ، از كارت و كارتخوان بدون تماس در اين گروه كالا استقبال بيشتري صورت مي گيرد. دستگاه ST-Shine حضور و غياب با تكنولوِژي اثرانگشت و كارتخوان بدون تماس. دستگاه ST-Face 120 حضور و غياب با تكنولوِژي تشخيص چهره.. دستگاه ST-Face 160 حضور و غياب با تكنولوِژي تشخيص چهره و اثرانگشت . دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي MD9 در جهت رفع نيازهاي كسب و كارهاي كوچك و متوسط با امكانات كافي و هزينه مناسب ارائه مي گردد . سيستمهاي كارتي از لحاظ هزينه مناسب و مقرون به صرفه هستند و سرعت بالايي جهت ثبت تردد دارند. طبعا قيمت بالاي خريد و هزينه تعميرات اين دستگاه ها براي هر مجموعه اي قابل توجيه نيست. اگر تعداد كاركنان شما زياد است ( بالاي 200 نفر) بهتر است از اسكنر اثر انگشت و تشخيص چهره بهمراه كارت در كنار هم استفاده كنيد تا به مرور زمان به مشكل برنخوريد. اين گونه موارد باعث ميشود زمان كاري كاركنان كاهش يافته و در بلندمدت بازدهي كاري شركت افت كند.



    • بررسي ورود و خروج پرسنل به صورت منظم



    • الگوريتم پيشرفته تشخيص چهره



    • 1000 چهره



    • 9- از بين بردن محيط ترس و جايگزيني محيط اعتماد به افراد




اين ويژگي باعث جذابيت پروژه كنترل تردد دانش آموزي و افزايش انگيزه دانش آموز در جهت زدن كارت مي باشد. به هنگام تشخيص هويت دانش آموز sms يا پيامك ورود ، خروج ، تاخير و يا غيبت وي در همان لحظه بدون تاخير و به صورت اتوماتيك و هوشمند به تلفن همراه والدين ارسال خواهد شد. با زدن كارت پيامك ورود و خروج پرسنل به صورت اتوماتيك و هوشمند براي گوشي مديريت مدرسه ارسال مي گردد. اين ويژگي باعث جذابيت پروژه كنترل تردد دانش آموزي و افزايش انگيزه دانش آموز در جهت زدن كارت مي باشد. هر روز صبح تعداد بسياري از هوطنان عزيزمان، كارخود را با ثبت ورود و خروج در دستگاه هاي ساخت اين شركت آغاز مي نمايند و اين امر باعث افتخارشركت جهان گستر پارس رادن مي باشد. اين قابليت باعث ميشود در تعامل تنگاتنگ با نرمافزار كارنامه ماهانه باشد. آيا كارت هاي دستگاه مجددا قابل تعريف ميباشد يا با اتمام كارت ها بايد كارت خوان تعويض گردد؟ دستگاه ST-2000 از اولين دستگاهاي توليدي شركت علم و صنعت ميباشد كه به كارگيري تكنولوژي RFID به ساده ترين شكل ممكن در اين دستگاه ، آنرا تبديل به يكي از دقيق ترين و محبوبترين دستگاه هاي حضوروغياب نموده است.

قيمت دستگاههاي حضور و غياب

نرم افزار حضور و غياب هوشمند دانش آموزان و پرسنل در سالهاي اخير بحث هوشمندسازي مدارس ، به امري برجسته و مورد توجه مديران و نيز والدين دانش آموزان تبديل گشته است. پرسنل مدارس هم با زدن كارت مي توانند مشخصات و تصاوير خود را بروي LED مدرسه مشاهده نمايند. پرسنل مدارس هم با زدن كارت مي توانند مشخصات و تصاوير خود را بروي LED مدرسه مشاهده نمايند. فيلترينگ ميانه. براي تصاوير داراي نويز ، به خصوص تصاويري كه از طريق دوربين عكاسي و يا frame grabber گرفته شده است ، فيلترينگ ميانه مي تواند تصوير را بدون از دست رفتن اطلاعات تميز كند. و اطلاعات يك كامپيوتر را براي كامپيوتر ديگر Share كرد. از طرفي ديگر تفاوتهاي زيادي بين شكلهاي مختلف اين اجزا وجود دارد. در صورت بروز دعواهاي حقوقي و اختلاف بين كارفرما و كارمندان ، در صورت وجود نرم افزار حضور و غياب ميتوان به آمارهاي دقيق ثبت شده توسط اين سيستم به عنوان مدرك استناد كرد.

از آنجا كه تقريباً همهي راهكارهاي حضور و غياب كه با ساعتهاي ثبت ورود و خروج فيزيكي كار ميكنند، گزينه هاي بيومتريك را نيز ارايه ميدهند، تفاوتي بسيار جزيي بين اين دو وجود دارد. به اين صورت كه هر كارمند مجوز دسترسي به صفحه اختصاصي خود را داشته و بدين صورت مي تواند ساعات ورود و خروج و همچنين مرخصي ها و اضافه كاري هاي خود را ببيند. اين دستگاه در كسري از ثانيه پيامك ورود، خروج يا تاخير دانش آموز را به گوشي اولياء به صورت كاملاً اتوماتيك و هوشمند ارسال مي نمايد. در صورتي كه دانش آموز تا ساعت مقرر در مدرسه حضور نيابد سيستم بصورت اتوماتيك پيامك غيبت يا عدم كارتزني به والدين ارسال مي نمايد. در صورتي كه دانش آموز تا ساعت مقرر در مدرسه حضور نيابد سيستم بصورت اتوماتيك پيامك غيبت يا عدم كارتزني به والدين ارسال مي نمايد. در اين سيستم به هر دانش آموز كارت هوشمند دانش آموزي داده مي شود تا با ورود يا خروج خود آن را جلوي دستگاه بگيرد. تمامي حضور و غياب دانش آموزان بصورت اتوماتيك و هوشمند در دفتر حضور و غياب الكترونيكي تك تك كلاس ها در سيستم بازگذاري شده تا معلم در سر كلاس ليست دانش آموزان غايب و حاضر را مشاهده نمايد. تمامي حضور و غياب دانش آموزان بصورت اتوماتيك و هوشمند در دفتر حضور و غياب الكترونيكي تك تك كلاس ها در سيستم بازگذاري شده تا معلم در سر كلاس ليست دانش آموزان غايب و حاضر را مشاهده نمايد. با توجه به مشكلات مدارس در زمينه حضوروغياب و كنترل تردد دانش آموزان ، شركت علم گستر صدف اقدام به تجهيز سيستم حضور وغياب در مدارس كرده تا بتواند براي رفع مشكلات مدارس كشور اقدام نمايد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضور غياب، وروود و خروج،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۹ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۰۳:۵۰:۰۴
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی