قيمت دستگاه تردد

 
 
راهنماي خريد دستگاه حضور و غياب با قيمت روز و خريد اينترنتي
| نظرات (0)

دستگاهي است مناسب براي محيط هاي كاري و مشاغلي با تعداد متوسط پرسنل . اما امروزه با دستگاه هاي حضورغياب جديد، شما حتما بايد اثر انگشت خود را بر روي دستگاه قرار دهيد تا صحت ورود شما به اداره و يا آن محيط آشكار شود. دستگاه حضور غياب يكي از پيشرفتهاي اخير در علم تشخيص و حسگرها را نشان ميدهند كه بهخوبي از اين تكنولوژي براي ثبت ورود و خروج افراد، بهخصوص كاركنان يك اداره استفاده ميشود. ميتواند از طريق دستگاه و يا بصورت دستي ثبت گردد.دستگاههاي حضور و غياب به سه نوع انگشتي ،كارتي و تشخيص چهره تقسيم ميگردد. چرا كه اين دو نوع سازمان از نظر تعداد پرسنل و تعدد ترددها با هم متفاوت هستند. نوع الگوريتم اين دستگاه به نحوي است كه تغييرات ظاهري (ريش؛اصلاح صورت،عينك ، و .. )تاثيري در شناسايي فرد ندارد. مشهد كلانشهري در شمال شرقي ايران و مركز استان خراسان رضوي است. بطور ميانگين قيمت تجهيزات در مشهد 15% بيشتر از ارزش واقعي آن در بازار تهران است. اما دياكالا در سراسر كشور دستگاه هاي حضور و غياب را با قيمت بورس تهران و به قيمت دفتر مركزي دياكالا در تهران ارائه مي كند.

سيستم حضور و غياب تحت وب

 

كرج پس از كرج (در سال ۱۲۸۷) و تهران (در سال ۱۲۸۹) سومين شهر ايران است كه در سال ۱۲۹۶ خورشيدي، نهاد شهرداري در آن تأسيس گرديد. نكته سوم-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غياب جهت خواندن ترددها ، يكي ديگر از مواردي است كه بايد بهنگام خريد توجه داشته باشيد و با امكانات و بستر ارتباطي شركت خود تطابق دهيد. با علم به اين موضوع، همچنان دستگاههاي حضور و غياب كارتي در سطح قيمتي پايينتري قرار دارند و مي توانند انتخاب مناسبي براي شركتهايي باشند كه تمايل به پرداخت هزينه كمتري جهت خريد دستگاه حضور و غياب دارند. گرد و غبار ، باد و باران ، نور خورشيد ، نورهاي شديد و ميدان مغناطيسي قوي بر روي عملكرد دستگاههاي حضور و غياب تأثير منفي مي گذارند. همچنين پردازنده اين دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره بسيار قوي بوده و سرعت بالايي در پردازش به شما ارائه ميدهد . داشتن يك دوربين قوي و با كيفيت به همراه يك الگوريتم پيشرفته و مدرن، اين دستگاه را به يك ابزار حضور و غياب پيشرفته تبديل كرده است. 2-ظرفيت حافظه دستگاه مورد مهم ديگري است كه بايد در نظر بگيريد. 2-ظرفيت حافظه دستگاه حضور و غياب مورد مهم ديگري است كه بايد در هنگام خريد نظر بگيريد.

  • امكانات: تعريف نشده است
  • تعداد مراحل طبقهبندي
  • امكان دريافت آنلاين ورود و خروج ها
  • محل درج لينك تبليغاتي شما
  • اتوماسيون گشت و نگهباني
  • شما به دنبال چه نوع دستگاه حضور و غيابي هستيد ؟
  • امكان محاسبه اضافه كار آخر وقت
  • قابليت هاي ارتباطي GPRS، CAN BUS، USP، RS485 ، RS232، LAN ، WIFI

دستگاه حضور و غياب اثر انگشت يكي از پر فروش ترين دستگاه هاي حضور و غياب در دنيا است، زيرا هم كارايي لازم را دارد و هم اينكه از دستگاه تشخيص چهره ارزان تر است. 1 1 1 1 1. ارزان ترين … دستگاه حضور و غياب هوشمند اثرانگشتي با قيمت مناسب. اين بدين معناست كه ميتواند زير شاسي و صفحه دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي تعبيه شود. از امكانات و ويژگيهاي مدل ۹ در بين دستگاه هاي حضور و غياب باربد ميتوان به موارد زير اشاره كرد . در ليست زير مي توانيد امكانات نسخه هاي متفاوت نرم افزار حضور و غياب نانوتايم را مشاهده نماييد. جهت مشاهده ليست قيمت دستگاه حضور و غياب با برندهاي مختلف، روي برند مورد نظرتان كليك نماييد. SD Card : استفاده از SD Card همانند استفاده از USB جهت انتقال اطلاعات تردد به صورت آفلاين مي باشد. 4. پيشنهاد ميشود كه شماره پرسنلي را از 101 شروع نماييد و به ترتيب آنرا اضافه نماييد.

فروش دستگاههاي حضور و غياب

 

اين ويژگيها از زمان تولد انسان و گاهي هم قبل از تولد انسان شروع به شكل گيري مي كنند و تا آخر عمر در بدن انسان ثابت و غيرقابل تغيير هستند. هر شخص در جهان از الگوي صوتي و تارهاي صورتي منحصربهفردي برخوردار است، البته شايد اين تفاوتها در گوش انسان قابلتشخيص نباشند؛ برخي نرمافزارها و سيستمهاي حساس به صوت وجود دارند كه جزئيات صوت و تار صوتي را تشخيص ميدهند. مثلاً اگر ظرفيت ذخيره اثر انگشت در يكدستگاه 5.000 نمونه باشد و شما بخواهيد از هر شخصي دو نمونه اثر انگشت تعريف و ذخيره كنيد، حداكثر مي توانيد از 2.500 نفر در اين دستگاه نمونه گيري كنيد. اگر قصد خريد يك دستگاه حضور و غياب ارزان اما با كيفيت را داريد، اين مطلب را دنبال كنيد. اطلاعات دقيقتر و تخصصيتر مربوط به اين دستگاه را ميتوانيد در بخش محصولات ما دنبال كنيد. اين دستگاه در ميان دستگاه هاي حضور و غياب مبتني بر تشخيص چهره جزء برترين نمونه هاي موجود در بازار ميباشد كه ميتواند بطور كامل خاطر شما را آسوده كند و كاركرد بينقصي را به شما ارائه دهد .

دستگاه هاي حضور و غياب از نظر كلي به سه گروه كارتي ، اثر انگشتي و تشخيص چهره تقسيم مي شوند . بسته به نياز مشتري، امكانات سخت افزاري مثل تخليه اطلاعات روي حافظه جانبي واي فاي مي تواند براي آن وجود داشته باشد و همين موضوع دستگاه حضور و غياب كارتي V800 را تبديل به يك گزينه مناسب مي نمايد. به همين منظورهر سازمان و ارگاني بسته به شرايط و نياز خود، تردد افراد را كنترل مي نمايد. اين امر باعث جذابيت پروژه افزايش نظم در مدارس شده است كه پروژه هوشمندسازي مدارس را به معناي واقعي به مرحله اجرا در آورده است. نحوه ي عملكرد دستگاه به اين شكل است كه قابليت ثبت تردد براي پرسنل و كاركنان و … از طريق چهره، اثر انگشت، كارت و رمز عبور فراهم مي باشد. امروزه شناسايي و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل كار با استفاده از ساعت هاي حضور و غياب بيولوژيكي (نظير اثر انگشت ، تشخيص چهره ، اسكن عنبيه چشم ، الگوهاي كف دست) و همچنين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي بدون تماس صورت مي پذيرد. اما درميان اين همه تنوع از دستگاههاي حضور و غياب چه دستگاهي براي سازمان شما مناسب است؟

دستگاه حضور غياب انگشتي

 

لطفا در صورت مشاهده اختلاف ميان قيمت فروشندگان در آي تي بازار و خريد از سايت فروشنده و همچنين در صورت مشاهده هرگونه تخلف فروشندگان با استفاده از گزارش به ما اطلاع دهيد. مبناي تشخيص اثر انگشت در اين شيوه تشخيص اختلاف فشار ايجاد شده توسط چين و شكنهاي سطح پوست و استفاده از آن براي تعيين هويت است. نمونههاي مختلفي از نرم افزار حضور و غياب به همراه دستگاه آن در سطح دنيا و در سطح ايران موجود است كه در هر كدام از آنها از يك روش خاص براي شناسايي افراد استفاده شده است. توجه داشته باشيد پس از بررسي امكانات با كليك بر روي نام هر دستگاه مي توانيد به صفحه مربوطه آن جهت مشاهده تصاوير و اطلاعات ديگر مراجعه نماييد. تمامي موارد گارانتي به صراحت در برگه گارانتي قيد گرديده و بديهي است پس از اتمام گارانتي ارائه خدمات با عقد قرارداد پشتيباني و يا به صورت موردي تداوم خواهد داشت. در اين دستگاه صوت ورودي پس از حذف نويزها و تشخيص كامل صوت، هويت فرد را تشخيص داده و زمان تردد او را ثبت ميكند. اين دستگاه علاوه بر تشخيص چهره، امكان استفاده از اثر انگشت، رمز ورود و كارت هوشمند را نيز براي تشخيص هويت فراهم آورده است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضور غياب، وروود و خروج،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۱۲:۵۶:۲۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی