قيمت دستگاه تردد

 
 
نرمافزار حضور و غياب :
| نظرات (0)

به اين صورت كه با استفاده از ليبل ها و كارت خوان هاي با برد بلند به هنگام ورود و خروج خودروها درب ورودي براي آن ها باز مي شود. اين دستگاه كارت خوان نيز بوده و كارت خوان آن از نوع باركد مي باشد. براي تنظيم ترتيب فيلترها، انگشت خود را روي ۲ خط خاكستري رنگ كنار فيلتر مورد نظر قرار دهيد و آن را به جايگاه مورد نظر خود بكشيد. يك اينكه ساعات ورود و خروج پرسنل به صورت اكسل و يا به صورت فرمتهاي ديگر در اختيار قسمتهاي مربوطه قرار دهند. سها اي شاپ يكي از قديمي ترين فروشگاه هاي سيستم هاي حفاظتي و امنيتي در ايران بوده و با بكار گيري كارشناسان مربوطه ميكوشيم تا بهترين خدمات را در كمترين زمان ممكن به مشتريان گرامي ارائه دهيم . سيستم عامل: ويندوز xp ، ويندوز ويستا، ويندوز سرور ۲۰۰۳/۲۰۰۸، ويندوز ۷. اگر سيستم كامپيوتر شما ويندوز xp است، آنگاه دات نت فريم ورك نسخه ۲.۰ بايد بر روي سيستم شما نصب شود.

دستگاه كارت زني حضور و غياب

سيستم هاي رديابي، امور شناسايي آثار جعلي ، امور شناسايي و بسياري كاربردهاي ديگر. چرا كه تكنولوژي در بحث افزايش امنيت و بهبود دستگاه هاي حضور و غياب راه خود را به خوبي طي كرده است كه نتيجه آن دستگاه هاي بيومتريك موجود در بازار است. براي حل اين موضوع راهكاري ساده وجود دارد و آن استفاده از نرم افزار كنترل تردد و حضور و غياب غدير است. براي شروع كار و آشنايي با كار دستگاه و نرم افزار ، استفاده از يك نرم افزار رايگان حضور و غياب و حقوق و دستمزد پيشنهاد خوبي به نظر مي رسد. اين دستگاه با اندازه كوچك و تنوع ارتباطي TCP/IP, RS-485 USB براي استفاده به جهت دستگاه حضور غياب و كنترل تردد بسيار مناسب است. USB: به حمايت از كامپيوتر با پورت USB مي پردازد. با استفاده از اين دستگاه مي توانيد اثر انگشت افراد را اسكن كرده و در كامپيوتر ذخيره نماييد تا از اين طريق امكان شناسايي نفرات بر اساس اثر انگشت ايشان فراهم گردد. شايد در اولين نگاه حضور و غياب كارمندان بسيار ساده به نظر برسد اما نكته اينجاست كه علاوه بر حضور و غياب مراحل تكميلي ديگري نيز وجود دارد كه در بحث مديريتي بسيار حائز اهميت است. 1. عدم دخل و تصرف عامل انساني در حضور و غياب كارمندان كه شايسته سالاري را به دنبال خواهد داشت.



    • انتخاب تاريخ براي ثبت اطلاعات



    • اين دوربين ها ۱۰۰ درصد دقيق نيستند



    • مجهز به دو دوربين براي تشخيص چهره افراد



    • رديابي تمام مسائل زماني



    • بزرگي گراديان



    • 200 تن در ساعت دستگاه همراه معمولي



    • مجموعه اي كه دستگاه حضور و غياب دارد يعني نظم دارد




بد نيست به اين موضوع هم اشاره كنيم كه اين گونه نرم افزارها وظيفهي تشخيص چهره را بر عهده ندارند و تنها به دنبال صورت انسان ميگردند. هر سلول در بدن انسان حاوي DNA ميباشد، و اينكه، توالي منحصربه فرد دادههاي بيولوژيكي مانند اثر انگشت منحصر به فرد است كه ميتواند در مبحث تعيين هويت بكارگرفته شود. همچنين اين تكنولوژي، مانند كليد و آيدي، گم يا دزديده نميشود. بسياري از بخش هاي آموزش از كامپيوترها يا تبلت هاي متصل به اينترنت (مانند ipad) استفاده مي كنند تا به كارمندان اجازه دهند به ID و يا pin خود وارد شده ساعت ورود و خروج خود را ثبت كنند. بررسي حضور و غياب كارمندان مي تواند به شما اين امكان را دهد تا بتوانيد بي نظم ترين و با نظم ترين كارمند خود را شناسايي كنيد. قيمت دستگاه حضور غياب F300 در مقايسه با ساير رقبا بسيار ايده آل است و علاوه بر آن بهترين دستگاه حضور و غياب از نظر مديران محترم شناخته شده است.

از مهمترين ويژگي هاي ساعت حضور غياب قائم الكترونيك ماهانT-۳FB ميتوان به صفحه كليد ميكروسوئيچي بسيار مقاوم، UPS داخلي و همچنين امكان تجهيز آن به پورت شبكه ي RJ۴۵ اشاره كرد. براي آگاهي از اينكه شماره واقعي چيست ‘ در نرم افزار Sensor Manager بر روي دكمه Kara & Unifinger كليك كرده و در صفحه باز شده مي توان شماره واقعي را پيدا كرد. كارنامه هاي از پيش آماده شده با يك كليك از بخش هاي بسيار كاربردي اين نرم افزار مي باشد كه حجم كار پرزحمت و پرخطاي تهيه كارنامه ي دستي براي دانش آموزان توسط معاونين را به حداقل ممكن رسانده است. در اين بخش در خصوص آشنايي و قيمت دستگاه حضور و غياب كنترل تردد مهرپردازش مواردي را مطرح مي نمائيم. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي : اين دستگاه حضور و غياب داراي سه عملكرد كارتي باركدي ، اثر انگشتي ، كارت و اثر انگشت توام مي باشد .

دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ارزان

برند Lumidigm به عنوان يك زيرمجموعه از شركت بزرگ HID Global (معرفي برند توليد كننده چاپگر كارت PVC) شناخته ميشود كه به عنوان يكي از ارائه دهندههاي پيشرو در زمينه احراز هويت بيومتريك امن و قابل اعتماد مطرح شده است. شركت پاليزافزار طراح و توليد كننده ساعت هاي حضور و غياب ( اثر انگشتي ، تشخيص چهره و كارتي ) ، دستگاه هاي كنترل تردد ، و تابلوهاي تبليغاتي ديجيتال ( تابلو روان ) با تجربه 20 سال مي باشد. مديران و پرسنل شركت پاليزافزار بر اين باور هستند كه نظم در كار و مديريت صحيح آن بالاترين سود را براي هر مجموعه اي در بر خواهد داشت. نرم افزار حضور و غياب غدير نيازي به تخصص هاي خاصي نداشته و كار با آن بسيار ساده است. چه بسا با توجه به نوع كار شما ، استفاده از نرم افزارهاي رايگان تمامي نيازهاي شما برآورده كند و نيازي به صرف هزينه در مورد خريد نرم افزار نباشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضور غياب، وروود و خروج،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
زمان : ۰۳:۵۵:۱۷
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی