قيمت دستگاه تردد

 
 
تشخيص چهره در دوربين مدار بسته چيست ؟
| نظرات (0)

همچنين اين ساعت مجهز به درگاه سيم كارت مي باشد كه از طريق آن مي تواند به اينترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنياي مجازي بگذاريد. البته با اين وجود مي توانيد خلا سيم كارت را با اتصال آسان به گوشي هوشمند خود پر كنيد. در مواقع عادي در اين ساعت هوشمند مانند ديگر انواع ساعت هاي هوشمند يك ساعت كلاسيك نمايش داده مي شود اما نكته ي قابل توجه اينجاست كه اين ساعت اصلي قابل تغيير مي باشد. اين محصول اين امكان را فراهم ميآورد تا مشتري بتواند انواع گروهاي حراستي, نگهباني, پرستاري و چرخشي را در نرمافزار مشخص نمايد. استفاده از نرم افزارهاي چهره نگاري پيشرفته و توصيف و كمك شاهدان امروزه موجب شده تا شناسايي افراد به راحتي صورت گيرد. تمامي حقوق نرم افزار حضور و غياب كارا وب متعلق به شركت دانش بنيان كارا دوهزار مي باشد. تصور كنيد با ساعت هوشمند جديد خود كه بسيار به ساعت هاي هوشمند شركت اپل شباهت دارد در حال پياده روي هستيد و به راحتي مي توانيد در هر لحظه تعداد قدم هاي برداشته شده خود را مشاهده كنيد. به هرحال شما ميتوانيد از SD كارت روي ساعت خود استفاده كنيد. كنترل دوربين شما با اين ساعت !

 

اين دوربين صورت شما را با اشعه فروسرخ اسكن مي كند و با توجه به مدت زمان موج بازگشتي، عمق نقاط مختلف صورت شما را تشخيص مي دهد. اين سيستم به راحتي با چسباندن تگ بر روي بار مسافران و قراردادن يك سري آنتن و در نهايت خواننده در اطراف و نيز قفسه هاي نگهداري بار مسافران به راحتي قابل اجرا مي باشد. در نهايت دوباره صفحه ساعت اصلي روي ساعت جديد شما نمايش داده مي شود و شما در كنار لذت از تكنولوژي به ادامه ي كارهاي روزمره ي خود مي پردازيد. صفحه نمايش در دستگاه حضور و غياب به صورت ۲/۸ اينچي رنگي بوده و قابليت نمايش فارسي و تقويم شمسي و همينطور سخنگوي فارسي مي باشد. نرم افزار حضور و غياب ضمن كنترل اين موارد، كليه زمان تلف شده را محاسبه ميكند و در برنامه انتهايي پرداخت دستمزدها ميآورد. اين نرم افزار بر پايه بانك اطلاعاتي SQL Server طراحي گرديده و امكان برقراري ارتباط با ديگر بانك هاي اطلاعاتي را نيز دارا مي باشد. اين نرم افزار جهت چاپ و طراحي انواع ليبل و باركد به صورت گروهي از فايل اكسل خروجي نرم افزارهاي مالي و حسابداري و حتي بدون نياز به فايل اكسل كاربرد دارد.

  • صفحه نمايشگر لمسي و گرافيكي
  • كيفيت تصوير ۳۲۰ *۴۸۰ پيكسل يا ۵۰۰DPI مي باشد
  • ثبت ورود و خروج خودروها تنها با يك كليك در اكسس
  • محدوده اضافه كار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت
  • پشتيباني از لنزهاي C/CS
  • دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي
  • 0 الي 45 درجه سانتيگراد

ما بخش ويدئوهاي آموزشي را براي رفع مشكلات نرم افزاري شما راه اندازي كرديم كه در تمامي ساعات شبانه روز مي توانيد آنها را دانلود و مشاهده نماييد و به آساني مشكلات نرم افزاري خود را حل كنيد. براي پيدا كردن پيكسلهاي پوست از تقسيمبندي رنگ استفاده ميگردد. هيچ گاه نگراني براي گم كردن نداريد: بسياري از شركت ها هنوز هم از كارت ها براي ثبت زمان ورود كارمندان استفاده مي كنند. بسياري از كاربران از ميزان زمان نگه داري شارژ توسط اين ساعت هوشمند گله داشته اند و مي گفتند كه شارژ آن به سرعت به پايان مي رسد. حافظه داخلي 128 مگابايتي اين محصول نيز قابليت نگاه داري تصاوير گرفته شده با دوربين را دارد. جزئيات توزيع شدت پيكسل سه بعدي ، تاثيرات نور محيطي را به هنگام دريافت و ثبت تصاوير چهره به حدااقل مي رساند. دستگاه حضور و غياب FaceStation براي شناسايي چهره 25 نقطه از صورت را جهت شناسايي استفاده مي كند و تغييرات چهره را در هنگام شناسايي مد نظر قرار مي دهد. هدفمان اين است كه تمييز دهيم يك نقطه ي تصوير در مقايسه با نقاط پيرامونش چقدر تاريك است.

براي استفاده از هر نوع دستگاه حضور و غياب, كاربر نياز به يك رابط نرم افزاري دارد كه بتواند از تمامي قابليت هاي يك سيستم حضور و غياب يا حقوق و دستمزد بهره مند شود. عملكرد سيستم تشخيص چهره آيفون چگونه است؟ با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود بدون نياز به كامپيوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره يا كلمه عبور آنها را تعريف كرده و دستگاه را در حالت عملياتي قرار دهيد. شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-900 مي باشد. شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره كارابان مدل KTA-900 مي باشد. كيفيت بالا در اسكن اثر انگشت، برخورداري از استانداردهاي بين المللي و تكنولوژي تأييد شده به عنوان سيستم احراز هويت در پروژههاي نظامي و شناسايي ملي از مهمترين ويژگيهاي اين برند است. به گزارش گروه اقتصاد بينالملل فارس، رويترز مدعي شد يك خبرگزاري عراقي اعلام كرده است عراق ايرويز خدمات هوايي به ايران را به عنوان يك اقدام حفاظتي در برابر شيوع ويروس كرونا به حالت تعليق درآورده است. سپيدار سيستم نيز براي حفظ يكپارچگي و كمك در مديريت بهتر فرآيندهاي كنترلي در شركتها، اقدام به تهيه نرم افزار و سخت افزار تردد نموده است.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۶ اسفند ۱۳۹۸
زمان : ۰۱:۳۳:۴۹
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی