قيمت دستگاه تردد

 
 
محاسبه اضافه كاري در روزهاي تعطيل بر حسب ساعات كاركرد نيروهاي كار
| نظرات (0)

با پيشرفت علم و ظهور رايانه ها به مرور زمان دستگاه هاي پانچي جاي خود را به دستگاه هاي حضور و غياب كارتي دادند. دستگاه حضور و غياب FP-ED-307 يك دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي و كارتي مي باشد كه قادر به تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطاي ممكن است. مديران با ورود به حساب كاربري خود قادر به مشاهده ي پيام ها، درخواست هاي مرخصي، مأموريت و يا ثبت تردد كاربران خواهد بود. با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود بدون نياز به كامپيوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره يا كلمه عبور آنها را تعريف كرده و دستگاه را در حالت عملياتي قرار دهيد. شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كارت ، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب مدل KTA-630 مي باشد. دستگاه هاي حضور و غياب يا ساعت هاي كارت زني سنسور نوري ضد خش ، نرم افزار رايگان ،امكان ارسال ترددها از طريق بلوتوث و … از امكانات منحصر به فرد دستگاه حضورغياب داده پردازان مي باشد.

 

كافيست كه شخص انگشت خود را كمتر از نيم ثانيه بر روي سنسور دستگاه قرار دهد و تردد خود را ثبت نمايد. از اون به بعد هر كدوم از كارمندهاي سازمان بخوان ساعت ورود و خروجشون رو ثبت كنن كافيه بيان دم دستگاه و اثر انگشتشون رو روي حسگر دستگاه قرار بدن! به كمك تقويت كننده عملياتي (op-amp) اين تغييرات ثبت ميشوند و سپس به كمك مبدل آنالوگ به ديجيتال ذخيره ميشوند. نرم افزار بر روي يك سرور نصب شده و با تغيير در عملكرد يا آپديت بر روي سرور، تغييرات انجام شده براي همه كاربران در سطح شبكه در دسترس خواهد بود. در اين روش عكسها به چند قسمت كوچكتر تقسيم مي شوند و PCA روي هركدام از اين قطعات به طور جداگانه اعمال مي شود. براي اين منظور، يك پورت usb در كنار يا در پشت دستگاه تعبيه شده است كه ميتوانيد آنرا به فلش مموري يا به سيستم كامپيوتري متصل كنيد. براي بار اول، انگشت كاركنان را به صورت مستقيم قرار دهيد و در بار دوم و سوم انگشت آنها را به صورت خوابيده به سمت چپ و به صورت خوابيده به سمت راست اسكن كنيد. 1. در شماره 1، شما ميتوانيد يك كد شناسايي براي كاركنان خود تعريف كنيد و به هر كدام از آنها يك كد اختصاصي دهيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
زمان : ۰۲:۵۸:۲۶
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی