قيمت دستگاه تردد

 
 
دستگاه حضور و غياب افق فرا ويژن
| نظرات (0)

به طور مثال شركت هاي زيادي هستند كه راهبند بازويي تلسكوپي در اندازه 4 تا 6 متر توليد نموده اند تا بتوان از آن در اكثر ورودي ها استفاده نمود. اين قابليت به خصوص در ادارات بزرگ كه تعداد كارمند هاي زيادي دارد مناسب است. از آنجا كه انتقال تصاوير اين دوربين بر بستر آنالوگ مي باشد، هزينه هاي بالاي مربوط به انتقال تصاوير در دوربين هاي تحت شبكه را هم نخواهيد داشت. با توجه به جنس تفلون و طراحي ويژه دستگاه، گوشت به دستگاه نميچسبد و كبابي يكدست و هم وزن خواهيد داشت. شما به آساني قادر خواهيد بود تا چند چهره را در يك تصوير متعادل با يكديگر ميكس كرده و هزاران تركيب غير واقعي از چهره هايي با سن، نژاد و جنس هاي مختلف ايجاد كنيد. با استفاده از اين دستگاه كنترل كننده تردد افراد قادر خواهيد بود رفت و آمد افراد از مجموعه را كنترل كنيد و با توجه به ساعات ورود و خروج آن ها، ميزان حقوق و دستمزد افراد را محاسبه كنيد.

 



    • تعريف گروه هاي كاري ، تقويم ، شيفت هاي متفاوت



    • ثبت وضعيت پرسنل (فعال، غيرفعال و معلق)



    • تحت وب بودن تمامي سيستمها



    • حضور و غياب دوربين دار اثر انگشتي | Fingerprint Time Attendance

 



با وجود تعداد زياد دستگاه هاي حضور و غياب در بازار و رنج قيمتي متنوع ، انتخاب دستگاه مورد نظر كه براي كسب و كار شما مناسب باشد سخت خواهد بود. بنابراين نياز به يك سيستم يكپارچه جهت جلوگيري از سرقت زمان بين كارمندان و نظارت متدوام كارفرما وجود دارد. اما براي اين روش شناسايي بايد سابقه و پيشينه ايي ازهويت شخص وجود داشته باشد . اين ويژگي براي شركت هايي كه پاداش اضافي كاري و جريمه كسر از حقوق دير كرد دارند، بسيار مناسب و كاربردي است. اين نوع اسكنر بر اساس اين اصل عمل ميكند كه هرچه فاصله انگشت با اسكنر كمتر باشد، امكان انتقال نيرو بين خازن و پوست دست بيشتر است. بررسي كنيد كه امكان استفاده از كدام يك از موارد ذكر شده در محل شركت شما ، آسانتر است و آيا دستگاه حضور و غياب مورد نظر ، اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد؟ البته بايد ذكر كرد كه تنها كساني مي تواند با كودك تماس حاصل كنند كه تلفن شماره آن ها در دفترچه تلفن اپليكيشن ذخيره شده باشد. 1 هفته تاخير مورد قبول است كه به ازاي هر روز تاخير، 5 درصد از مبلغ به عنوان جريمه كسر ميشود.

بطور كلي سيستم هاي حضوروغياب به دو دسته: ۱ سخت افزاري ۲ نرم افزاري تقسيم بندي مي شوند. استفاده از اين دستگاه ها و نرم افزارها به گونه اي است كه امروزه دستگاه حضور و غياب اساسا تبديل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. طي سالهاي اخير وبا توجه به ارزاني و دردسترس بودن وسايل و تجهيزات مربوط به خوانش و ثبت اثر انگشت، تقريباً در همه گروههاي كاري از آن استفاده ميشود. اثر انگشتان يك دست يا دو دست هيچ شباهت يا رابطهاي با هم ندارند به همين دليل در تشخيص هويت و انگشت نگاري از همه انگشتان دو دست نمونه برداري ميشود. در نهايت همه بردارهاي 36 در 1 در يك بردار بزرگ تجميع ميشوند و كار به پايان ميرسد. توجه : مشترياني كه دستگاه حضور و غياب خريداري كنند اين نرم افزار به صورت رايگان در پكيج آنها قرار خواهد گرفت. به علت ترشحات چربي زير پوست اين آثار انگشت بر اجسام صاف قرار ميگيرد كه همچنين براي وضوح آن ميتوان از پودري استفاده كرد كه جذب اين چربيها شده و آنها را به صورت واضح نمايان سازد. بدون شك در طول سال براي افراد ممكن است مسائلي پيش بيايد كه انگشت آن ها را دچار مشكل كند.

هنگامي كه سوئيچ دوباره باز شود و پردازنده بار ثابت را به مدار اعمال كند ، خازن ها شارژ مي شوند. بدون اين اطلاعات اين نشانه ها و علامت هاي به دست آمده و مشخص كارآمد نخواهند بود . اين اطلاعات و نسبت ها با تغيير حالت چهره و يا متحرك بودن، تغيير نمي كنند و دستگاه با دقت و سرعت بالا قادر به تشخيص خواهد بود. از فاكتورهاي مهم در طراحي انجام شده، ميتوان به سهولت توليد و مونتاژ، سهولت تعمير و نگهداري، كيفيت بدنه، زيبايي، سهولت استفاده و دقت اشاره كرد. به اين صورت كه هر فرد يك رمز ورود مخصوص به خود داشته باشد كه با ورود آن دستگاه اسكنر اثر انگشت بتواند آن را تشخيص دهد. پشتيباني از سيستم هاي عامل مختلف از ديگر ويژگي هاي دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت است كه بر ميزان كاربري آن ها تاثير مثبت و مستقيمي دارد. از ديگر ويژگي هاي بسياري از دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت آن است كه مي توان براي هر فرد بيش از يك انگشت را مورد بررسي و ثبت اطلاعات قرار داد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
زمان : ۰۴:۴۲:۱۵
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی