قيمت دستگاه تردد

 
 
قيمت دستگاه حضور و غياب
| نظرات (0)

نوعي از دستگاه اثر انگشتي دو فينگيره است به اين معني كه مي توان از فينگر اول براي ثبت ورود و خروج و از فينگر دوم جهت انتخاب غذا يا مواردي ديگر استفاده نمود. و از كارت حضور و غياب، به عنوان كارت رزرواسيون غذا براي پرسنل استفاده ميشود. اين دستگاه قادر به چاپ ساعت ورود و خروج بر روي كارت ساعت بود. به علاوه سرعت شناسايي در اين دستگاه نيز بسيار بالاست و قادر است در زماني كمتر از نيم ثانيه، چهره يا اثر انگشت افراد را تشخيص دهد. اين دستگاه قيمت مناسبي دارد كه اين موضوع براي بسياري از كاربران حائز اهميت است. اين سازمانها با چاپ اطلاعات كارمند بر روي كارت، از كارت حضور و غياب به عنوان كارت شناسايي كارمند نيز استفاده ميكنند. اولين دستگاه حضور و غياب با قابليت ذخيره سازي اطلاعات به روي MMC . نرمال سازي چرخشي و انتقالي. ليست قيمت دستگاه حضور و غياب - دستگاه كنترل تردد, ليست قيمت دستگاه ورود و خروج , آخرين ليست قيمت تجهيزات حضور و غياب, تشخيص چهره , اثر انگشتي. استفاده از اين دستگاه ها و نرم افزارها به گونه اي است كه امروزه دستگاه حضور و غياب اساسا تبديل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. اما در حقيقت، قسمت اصلي اين فرآيند توسط نرمافزارهاي حضور و غيابي انجام ميپذيرد كه بر روي سيستم سازمان نصب ميشود و اطلاعات تردد كاركنان از طريق شبكهي واي فاي يا راههاي ديگر به سيستم منتقل ميشود. حتي براي امنيت بيشتر، دستگاه پس از نصب و تعريف اوليه اثرات انگشت پرسنل، رمزنگاري هاي لازم را انجام داده و سپس اثرات انگشت را حذف مي­ كند تا كسي امكان دسترسي به آنها را نداشته باشد.

 

لازم به ذكر است در خصوص مواردي كه در قالب ساعت هستند ميتوانند به دقيقه باشند مثلا به جاي 10:22 عدد 620 قرار داده شود . در ساير سيستمهاي حضور و غياب ممكن است گذرواژه يا كلمهي عبور خود را فراموش كنيد، اما در سيستم حضور و غياب اثرانگشتي، شما هميشه براي ورود اجزاي بيومتريك خود (اثر انگشت) را به همراه داريد. با ما همراه باشيد تا در ادامه به بررسي مزاياي استفاده از نرم افزار هاي حضور و غياب تحت وب و امكانات آن توضيح دهيم. اين دستگاه علاوه بر امكانات كامل كنترل تردد ، داراي سيستم حضور و غياب بوده و به واسطه پشتيباني از استاندارد IP65 قابليت استفاده در فضا هاي باز و شرايط جوي را دارد . نرم افزار حسابداري محك اين امكان را به شما ميدهد تا كالاهايتان را به صورت سريالي در سيستم ثبت و آنها را به فروش برسانيد . در نتيجه امكان ارائهي خدمات توسط شركت وجود ندارد و اگر عملكرد دستگاه با مشكل رو به رو شود؛ دستگاه عملا بياستفاده خواهد شد.

  1. مديريت كتابخانه ها و كتاب ها
  2. دوربين رنگي ، سخنگو و منوهاي فارسي
  3. نرخ ثبت نام نادرست
  4. Haarcascade_eye.xml [+]
  5. مديريت همايش و مراسم ها
  6. ديسكت پرداخت حقوق را براي همهي بانكها تهيه كنيد
  7. دلايل ژنتيكي
  8. پرداخت به موقع حقوق كاركنان

اگر تعداد كارمندانتان روزبهروز در حال افزايش است بدون شك كنترل ورود و خروج، زمان تردد و كنترل دسترسيها آسان نخواهد بود و بخش منابع انساني و مديريت نيروها را با مشكل مواجه خواهد كرد. دستگاه ارزان قيمت قبلي، جز دستگاههاي وارداتي و ارزان بوده، و مدتي است كه شركت وارد كنندهي آن به كلي جمع شده است. واضح است كه براي حل اين معضلات بايد از تشخيص چهره با استفاده از تصاوير سه بعدي استفاده كرد. اين نوع دستگاه كنترل تردد به دليل اينكه قيمت متوسطي دارد (گران تر از دستگاه كارتي و ارزان تر از دستگاه تشخيص چهره) مورد استقبال زيادي قرار مي ­گيرد. مدل T21F ابعاد 120 × 20 × 165 ميليمتري دارد و فضاي چندان زيادي را در بخش ورود/خروجي اشغال نميكند. روش ها و آموزش هاي زيادي هم براي جعل اثر انگشت وجود دارد كه با مواد مختلفي مانند بتونه و ژلاتين انجام مي ­شود و تنها با يك جستجوي ساده در اينترنت مي ­توان به آن ها دست يافت و به هيچ دانش خاصي هم نياز ندارد. اما شايد بپرسيد كه اگر چنين باشد، دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چه فايده اي خواهد داشت؟

اين دستگاه جزء دستگاه هاي بسيار پرفروش شركت جهان گستر است و مشتريان مختلفي كه از آن استفاده مي كنند، همگي از عملكرد دستگاه، به خصوص از سرعت عمل آن در شناسايي رضايت كامل دارند. حضور و غياب از گذشته تا كنون به روشهاي مختلفي انجام ميگرفته است. نصب كارت هاي بدون تماس به عنوان نقاط كنترل مي توانند در نقاط مختلف انجام گردد. همچنين در صورت تمايل ميتوانيد از كارت هاي بدون تماس 125Khz براي شناسايي افراد استفاده كنيد. همچنين اينكه اگر شما شركت يا كارخانه اي داريد كه تعداد پرسنل آن خيلي زياد هستند بايستي از چند دستگاه مختلف در ورودي بخش هاي مختلف براي استفاده كارمندان بخش هاي مختلف استفاده كنيد. هنگام استفاده فرد از سيستم حضور و غياب، دستگاه اثر انگشت فرد را با اثر انگشت موجود در پايگاه داده خود مطابقت مي­ دهد و اگر مطابقت كامل باشد، تردد فرد ثبت مي ­شود. الگوريتم پيشنهادي يك تصوير ناشناخته را با تصاوير آموزشي شناخته شدهاي مقايسه ميكند كه اين تصاوير آموزشي در پايگاهداده ذخيره شدهاند و اطلاعاتي را در رابطه با فرد تشخيص داده شده ارائه ميدهد. توصيه ميكنيم براي جلوگيري از مشكلات احتمالي و تهيه كالاهاي با كيفيت، دوربين مدار بسته و لوازم جانبي آن را فقط از فروشگاه ها و شركت هاي معتبر فروشنده اين محصولات تهيه نماييد. حتي محصولات برتر برندهاي معروف بازار مانند ويردي و سوپريما داراي تائيديه امنيتي از سازمان FBI ايالات متحده هستند كه نشاني از امن بودن سيستم تشخيص آن هاست.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
زمان : ۰۱:۱۵:۰۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی