قيمت دستگاه تردد

 
 
تحقيق در مورد كاربرد اثر انگشت در زندگي اجتماعي
| نظرات (0)

آخرين موردي كه در جريانراهنماي نصب دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي بايد به آن اشاره كنيم، گرفتن خروجي از دستگاه است. همانطور كه در تصوير زير ميبينيد، يك پورت usb براي گرفتن خروجي اطلاعات و پشتيباني دستگاه در نظر گرفته شده است و يك بخش نيز براي تأمين جريان الكتريكي. اين پايگاه داده مي تواند شامل فقط يك چهره (مثلا براي گوشي) باشد، يا اينكه متشكل از ميليون ها تصوير باشد. با قرار دادن گزينه دستگاه بر روي Employ با استفاده از دكمههاي بالا و پايين، ميتوانيد وارد اين بخش شويد كه اطلاعات آن شامل گزينههاي نشان داده شده در تصوير زير است. مهمترين مزيت برنامه هاي تحت وب سادگي توزيع اين برنامه ها بين كاربران است.(تنها نياز به نصب برنامه روي سرور داريم) و استفاده از آن بصورت نامحدود توسط تمام كامپيوترهاي تحت شبكه به شرط داشتن سطح دسترسي امكانپذير است. شايان ذكر است كاردكس پرسنل براي خود آن ها و مديران با تمامي جزئيات قابل مشاهده و كنترل است. همانطور كه در بخش قبلي نيز به آن اشاره شد، انعطاف پذيري نرم افزار حضور غياب تحت وب بسيار بالاست و مي تواند پاسخگوي تمامي نيازهاي مختلف و متفاوت شما باشد. مديران و كارمندان مي توانند در هر مكان و زماني از طريق كامپيوتر و يا موبايل به نرم افزار حضور و غياب تحت وب سازمان دسترسي داشته باشند. خواهناخواه طراحان محصولات مجبورند براي كاهش ضخامت تلفن هوشمند دكمه پاور را بهشكل كشيده و نازك طراحي كنند و اين موضوع اشكال خود را زماني نمايان ميكند كه كيس محافظ هم روي آن قرار بگيرد.

همانگونه كه پيشتر نيز اشاره شد، يكي از مهمترين مزاياي اين دستگاه، ظرفيت ذخيره سازي بالاي آن است. سوالي كه در استفاده از نرم افزار حضور و غياب تحت وب ممكن است پيش بيايد اين است كه آيا واقعا اين نرم افزار از نرم افزارهاي نصبي بهتر است يا خير؟ براي استفاده از چنين ابزارهايي هيچ نرم افزاري جهت نصب در اختيار مشتري قرار نمي­ گيرد و تنها از طريق اينترنت و وب مي ­توان به آن ها دسترسي پيدا كرد. اين زير سيستم پس از اجراي زير سيستم قبل فراخواني ميشود كه وظيفه آن تصميمگيري بر روي تطابق انجام شده متناسب با درخواست است. يكي از امتيازاتي كه براي اين دستگاهها محسوب ميشود اين است كه نهادهاي امنيتي و قضايي به نتايج آنها اعتماد دارند و به عنوان يك شاهد از استفاده ميكنند. به عنوان مثال، در بخش Sys info اين امكان براي شما فراهم است كه ميزان حافظه دستگاه براي تعداد اثر انگشت و تعداد كاركنان را به دست بياوريد. همچنين در صورت تمايل ميتوانيد از كارت هاي بدون تماس 125Khz براي شناسايي افراد استفاده كنيد. با توسعه نرم افزارهاي حضور و غياب و گسترش استفاده از سيستم هاي حضور و غياب در ادارات و شركتهاي بزرگ، نرم افزارهاي ويندوزي حضور و غياب كم كم جاي خود را به نرم افزارهاي تحت وب داده اند.



    1. چاپ ليبل وزن از ترازو



    1. پشتيباني از كارت حافظه تا ۶۴ گيگابايت



    1. نرم افزار حضوروغياب پرسنل تحت اكسل



    1. سئو و بهينه سازي سئو و بهينه سازي سايت چيست؟



    1. مديريت مبتني بر باركد



    1. امكان صدور گزارش وضعيت مانده مرخصي در پايان سال




شركت ما با توجه به متخصصان كاربلد در اين حرفه توانسته است انواع دستگاه هاي حضورغياب را با ويژگي هاي مختلف براي افراد به وجود آورد. اگر تعداد پرسنل شما كم است و داراي محيط كاري اداري هستيد و امكان مديريت ورود و خروج كاركنان آسان است، كارتخوان و يا سنسور اثر انگشت گزينه به صرفه و مناسبي است و جوابگوي كارتان خواهد بود. همچنين اين دستگاه داراي كارتخوان بدون تماس نيز مي باشد كه در صورت نياز ميتوان براي برخي از پرسنل از آن استفاده كرد. پس اجازه دهيد كه در اين مطلب ابتدا دستگاه حضور و غياب را معرفي كنيم و به برخي از پارامترهاي مرتبط با آن بپردازيم. براي بار اول، انگشت كاركنان را به صورت مستقيم قرار دهيد و در بار دوم و سوم انگشت آنها را به صورت خوابيده به سمت چپ و به صورت خوابيده به سمت راست اسكن كنيد. 1. در شماره 1، شما ميتوانيد يك كد شناسايي براي كاركنان خود تعريف كنيد و به هر كدام از آنها يك كد اختصاصي دهيد.

3.در شماره ۳ ميتوانيد شماره دپارتمان يا همان بخش را در آن وارد كنيد تا كاركنان به صورت مجزا دسته بندي شوند. اكنون زمان آن فرا رسيده است كه اثر انگشت هر كدام از پرسنل خود را به صورت مجزا ذخيره كنيد. شركت سيتكس مبتكر نسل ششم دستگاههاي حضـور و غياب است با ويژگي هاي … از ۶ ماه گارانتي تعويض، ۶ ماه گارانتي تعمير و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردارند. يكي از مهم ترين دغدغه هاي مديران سازمان ها، كنترل و ساماندهي ورود و خروج پرسنل است. در حقيقت، اين فرايند شامل اسكن اثر انگشت از سه زاويه متفاوت است. اسكن اثر انگشت به كجا رسيد و در سال جديد نيز هنوز استفاده مي كنيد؟ بعضي نقاط پيكسل غير پوستي هنوز قابلمشاهده هستند،درحاليكه برخي از قسمتهاي صورت ممكن است پوشانده شوند. دستگاه حضور و غياب كارتي سري V800 از زبان فارسي پشتيباني ميكند و داراي سخنگوي صوتي است. دستگاه حضور و غياب و كنترل تردد كارتي و اثرانگشتي دوربين دار.

بنابراين با وجود اين ساختار منعطف، وضع هر گونه قانون براي تردد پرسنل و سيستم محاسباتي كاركرد آنها در سازمان شما امكان پذير است. اين «(:» خندانك تبسم است كه نمايي مينيمالي از تبسم را ارائه ميكند. دستگاه هاي حضور و غياب كارت فينگر، نصب در 24 ساعت، سنسور نوري ضد خش ، 10 سال خدمات پس از فروش. در حقيقت اين دوربين بدون نياز به كابل كشي مجدد، دوربين هاي آنالوگ را بر روي سيستم HD انتقال مي دهد. سپس بر روي فايل ok.reg دبل كليك كنيد و Yes & OK كنيد و از نرم افزار لذت ببريد. تبصره 1: در صورتي كه پيمانكار در انجام تعهدات خود مرتكب تقصير يا قصور گردد اين تضمين با تأييد ناظر به نفع كارفرما ضبط خواهد شد و پيمانكار حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب مي نمايد. با توجه به تحت وب بودن نرم افزار، نياز به نصب و نگهداري نرم افزار در نقاط مختلف نمي باشد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: دستگاه حضور غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
نویسنده : كارآموز امنيت
تاریخ : ۹ تير ۱۳۹۹
زمان : ۱۰:۵۷:۵۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی